Orientace na User Experience jako marketingová strategie – Bc. Jakub Krčmář
Bc. Jakub Krčmář
Master's thesis
Orientace na User Experience jako marketingová strategie
Orientation on User Experience as a Marketing Strategy
Abstract:
Teoretická část diplomové práce přináší úvod do oboru User Experience a popisuje jej v kontextu B2C e-commerce. Vysvětluje základní pojmy jako je user-centered design, použitelnost, interakční design a informační architektura. Definuje, co UX znamená, a popisuje jeho vztah s marketingem a oborem Customer Experience. Dále popisuje jednotlivé metody UX analýzy a zejména metodiku uživatelského testování …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis provides an introduction to the field of User Experience and describes it in the context of B2C e-commerce. It explains basic concepts such as user-centered design, usability, interaction design and information architecture. Defines what UX means, and describes its relationship with marketing and Customer Experience field. It also describes individual methods of UX …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRČMÁŘ, Jakub. \textit{Orientace na User Experience jako marketingová strategie}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vec9uy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krčmář, Jakub. Orientace na User Experience jako marketingová strategie. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace vybraného geoparku
Václav Klička -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.
Iveta Oršulíková -
Tvorba UX strategie vznikajícího produktu
Anastasia Babina -
Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
Martin Čulák -
Online strategie módního e-shopu
Marie Greplová -
Online marketingová strategie portálu Divadlo.cz
Karolína Jermářová -
Tvorba studijních materiálů pro předmět Interakční design
Sára Tobiášová -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský