Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco – Lucie Scheubová
Lucie Scheubová
Bakalářská práce
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Assessment of the shopping atmosphere of retail chains Globus and Tesco
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku …víceAbstract:
This bachelor thesis handles the analysis and assessment of the shopping environment and shopping atmosphere of hypermarkets Globus and Tesco. For my thesis I chose stores in Prague 5 - Zličín. In the first part I am dealing with description of the particular inducements of the shopping atmosphere. I introduced characteristic, business activity and operations of these retail chains. The assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22200
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Vladimíra Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22200
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová