Specifika autismu a autismus v době dospívání – Mgr. et Mgr. Barbora Budínová
Mgr. et Mgr. Barbora Budínová
Bakalářská práce
Specifika autismu a autismus v době dospívání
Autism specificity and autism during the adolescent
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika autismu v období dětství a dospívání.V následných kazuistických studiích v praktické části pak nastińuje komplikovanost edukačně-vzdělávacího procesu v této oblasti. Cílem bakalářské práce je poukázat na náročnost problematiky tohoto postižení a nutnost včasné intervence. Jen tak má edukace a vzdělávání autistů smysl. Umožňuje totiž i tak komplikovaným osobnostem …víceAbstract:
This Bachelor Degree thesis examines autism specificity during childhood and growing up period. A burdensomeness of education of this handicap and to the importance of an early intevention, without which the education of young people with this handicap makes no sense. Even such complicated persons are then able to act in our community. If they get control over the basic rules of social behaviour they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jzfcc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dita Slavíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Život sourozence dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka BUŘIČOVÁ -
Specifika hudební výchovy u žáků s poruchou autistického spektra
Simona BLECHOVÁ