Bc. Barbora Darmová

Diplomová práce

Tvorba realistické 3D scény

The Creation of 3D Digital Realistic Scene
Abstract:
The text deals with principles of creating a realistic scene for animation in 3D. It examines which development stages lead to realistic scene perception, which methods are nowadays used to achieve realistic picture. The text deals with offline rendering, where the main emphasis is on precision of the calculation, while the gaming industry is dedicated to real-time display. Offline rendering is used …více
Abstract:
Práca sa zaoberá princípmi tvorby realistickej scény pre animáciu v 3D. Skúma akými vývojovými štádiami prešla realistická tvorba v 3D, aké princípy vedú k vnímaniu scény ako reálnej, aké metódy sú v dnešnej dobe používané na dosiahnutie realistického zobrazovania. Text sa zaoberá zobrazovaním pre offline rendering, kde je hlavný dôraz na presnosť výpočtu, zatiaľ čo herný priemysel sa venuje zobrazovaniu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2014
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: Mgr. Lukáš Kalčok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika