Bc. Barbora Kabíčková
Diplomová práce
Cue management
Cue Management
Anotace:
Častokrát užívaná fráze „Používej mozek!“, kdy od druhé osoby požadujeme racionální uvažování, není překvapivě správně formulovaným obratem. Náš řídící orgán je totiž silně ovlivňován emocemi. Podle některých studií představuje emoční jednání dokonce až devadesát procent lidského chování. U klasických marketingových výzkumů nastává problém s pravdivostí výpovědí, jelikož respondenti často, a to přestože …víceAbstract:
Frequently used phrases “Use your brain!” which means we require that another person thinks rationally are surprisingly mistaken. Our brain is strongly affected by emotions. According to some researches the emotions form up to ninety percent of human behaviour. A problem may occur within the traditional marketing research as responses can be doubtful since people often do not manage to explain their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wjoc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Effect of dry and wet ageing on the physical and sensory quality of common eland meat.
Glindys Virginia Luciano Martinez -
Podpora psychického zdraví žáků ZŠ s využitím vybraných metod pozitivní psychologie
Adéla Tihelková -
Psychologie cestovního ruchu (Práce s emocemi jako součást seberegulace u průvodců v oblasti cestovního ruchu)
Eliška Geislerová