Bc. Barbora Kabíčková

Diplomová práce

Cue management

Cue Management
Anotace:
Častokrát užívaná fráze „Používej mozek!“, kdy od druhé osoby požadujeme racionální uvažování, není překvapivě správně formulovaným obratem. Náš řídící orgán je totiž silně ovlivňován emocemi. Podle některých studií představuje emoční jednání dokonce až devadesát procent lidského chování. U klasických marketingových výzkumů nastává problém s pravdivostí výpovědí, jelikož respondenti často, a to přestože …více
Abstract:
Frequently used phrases “Use your brain!” which means we require that another person thinks rationally are surprisingly mistaken. Our brain is strongly affected by emotions. According to some researches the emotions form up to ninety percent of human behaviour. A problem may occur within the traditional marketing research as responses can be doubtful since people often do not manage to explain their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace