Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti – Bc. Katka Argalášová
Bc. Katka Argalášová
Diplomová práce
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
The Project of Implementing a New Product into the Product Portfolio of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zaměřeného na zavedení nového produktu do portfolia vybrané společnosti. Předpokladem naplnění hlavního cíle práce se stalo provedení situační analýzy, ve které bylo využito široké spektrum metod, konkrétně PEST analýza, BCG matice, finanční analýza i Porterův model pěti konkurenčních sil. Závěrečnou analýzou, která shrnula současný stav podniku, je …víceAbstract:
The thesis focuses on the creation of a project related to the introduction of a new product into the portfolio of a selected company based on a situational analysis. To fulfill the main objective of the thesis, analyses were used, namely PEST analysis, BCG matrix, financial analysis and Porter's five competitive forces model. The final analysis is the SWOT analysis. Based on the results of the situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARGALÁŠOVÁ, Katka. \textit{Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vewshq/.
Jak správně citovat práci
Argalášová, Katka. Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková