Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace – Martin Kostelník
Martin Kostelník
Master's thesis
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Perception of Online Advertising in the Czech Online Population and its Segmentation
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat vnímání internetové reklamy českou internetovou populací a její následná segmentace, aby mohla tato práce přinést doporučení, jak co nejúčinněji a nejefektivněji využívat nástrojů internetové reklamy v českém internetovém prostředí. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části je popsáno prostředí internetové reklamy …moreAbstract:
This master´s thesis aims to analyse the perception of online advertising by the Czech online population and its subsequent segmentation to provide recommendations on how to efficiently use online advertising tools in the Czech internet environment. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and practical. The theoretical part describes the online advertising environment as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69723
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Václav Závada
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Etika a současná reklama pohledem mladé generace
Jana Hájková -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Economics of online advertising: A case study
Nikita Morozov