Bc. Olga Cvrkalová

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku“ a jejím cílem je především analyzovat stávající situaci týkající se marketingové komunikace u vybrané firmy, zhodnotit a posoudit získané informace a následně pak navrhnout zefektivnění této komunikace prostřednictvím využití moderních trendů marketingové komunikace. V rámci tohoto tématu byl hodnocen …more
Abstract:
The topic of this bachelor degree thesis is „The utilization of new trends in marketing communication in a selected venture.“ Its aim is to analyse the current situation concerning marketing comunication in the selected company. Then to evaluate and assess acquired information and subsequently to suggest improvements to this type of communication by using modern trends in marketing communication. A …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Vít Hinčica, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích