Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Olga Cvrkalová
Bc. Olga Cvrkalová
Bachelor's thesis
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Usage of modern marketing communication trends in selected company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je „Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku“ a jejím cílem je především analyzovat stávající situaci týkající se marketingové komunikace u vybrané firmy, zhodnotit a posoudit získané informace a následně pak navrhnout zefektivnění této komunikace prostřednictvím využití moderních trendů marketingové komunikace. V rámci tohoto tématu byl hodnocen …moreAbstract:
The topic of this bachelor degree thesis is „The utilization of new trends in marketing communication in a selected venture.“ Its aim is to analyse the current situation concerning marketing comunication in the selected company. Then to evaluate and assess acquired information and subsequently to suggest improvements to this type of communication by using modern trends in marketing communication. A …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace komunikační mix marketing služeb marketing v kultuře nové trendy v marketingu internetový a mobilní marketing QR kódy Marketing marketing communication communication mix marketing of services marketing of culture new trends in marketing internet and mobile phone marketing QR codes
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/i3wgj/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Vít Hinčica, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CVRKALOVÁ, Olga. \textit{Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/vf2j4a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Tomáš Kodydek -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Současnost a budoucnost mobilního marketingu
Jozef Német -
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
Lucie CHMAROVÁ -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Innovative Marketing Trends as a Response to the Changing Consumers
Kaan Keskin