Bc. Petr Fojtík

Diplomová práce

Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB

Marketing Communication of Crowdfunding Campaigns for TBU Student Films
Anotace:
Předmětem práce je marketingová komunikace crowdfundingových projektů se zaměřením na filmy z produkce studentů Ateliéru Audiovizuální tvorba FMK UTB ve Zlíně. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti filmového marketingu a financování filmového průmyslu. Praktická část představuje prostředí výzkumu a pětici projektů, které dále analyzuje skrze individuální hloubkové rozhovory. Prostřednictvím …více
Abstract:
The focus of this thesis is on marketing communication of crowdfunding projects for films produced by students of Audiovisual Arts Studio of FMC TBU in Zlin. The theoretical part covers the essential terms from the field of film marketing and film finance. The practical part introduces research of environment and five projects, which are then analysed through in-depth interviews. By using quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fojtík, Petr. Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe