Kristýna Tošnarová

Master's thesis

Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti

Propagation- analysis of medi reach
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma "Analýza marketingové komunikace společnosti VF Czech, s.r.o." je zhodnocení komunikačních aktivit společnosti VF Czech, s.r.o., která se zabývá distribucí oblečení značek Lee a Wrangler v České republice. Součástí práce je popis konkrétních marketingových kampaní a jejich dopadu na maloobchodní prodeje a stanovení možných nápravných opatření v oblasti marketingové komunikace …more
Abstract:
The aim of the dissertation on the theme "Analysis of the marketing communication of VF Czech company" is the evaluation of communication activities of the company VF Czech which is the distributor of Lee and Wrangler brands clothes in Czech Republic. Part of the dissertation is also description of particular marketing campaigns and theirs impact on retail sales and finding possible corrective measures …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2010
  • Supervisor: Hilda Bártová
  • Reader: Alena Matěnová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24841