Posouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetu – Pavel Kunst
Pavel Kunst
Bakalářská práce
Posouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetu
Assessemnet of Advertising Effectivness in TV Broadcasting and on Internet
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum účinnosti vybraných reklam televizního vysílání a Internetu. Cílem práce je vyhledání svobodnějšího media pro šíření reklamy na základě srovnání právní úpravy. Pomocí dotazníkového šetření posoudit účinnost reklam a také zjistit, jaké má veřejnost povědomí o regulaci reklamy. V teoretické části práce je vymezeno prostředí televizního vysílání a Internetu, je …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the research whether the selected advertisements broadcasted on TV and Internet have their effects. The aim of the thesis is to find more free media to share advertisements based on a comparison of legal regulation. Further aim is to assess the effectiveness of advertisements by a questioning method and find out what awareness of advertisement regulation the public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Jan Brhel
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Supply Chain and Legal Regulation of its International Taxation
Marek Škultéty -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii
Jana Horáčková -
Právní regulace on-line reklamy
Martin Haleš -
Reklamní trh v Bulharsku a jeho právní regulace
Neli Tzvetanova -
Právní regulace reklamy
Jan Daneš -
Regulace reklamy a rozhlasové a televizní poplatky
Klára Švandová