Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny – Bc. Bára Bajtlová
Bc. Bára Bajtlová
Diplomová práce
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Business Plan: Travel in Iceland – Segmentation and Target Groups
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje cestovní ruch na Islandu s cílem formulovat strategii pro novou cestovní kancelář či agenturu. Teoretický rámec zkoumá podnikání, podnikatele a cestovní ruch. Kapitoly se věnují historii a geografickým specifikům Islandu, segmentaci trhu a současnému stavu cestovního ruchu. Konkurenční analýza identifikuje klíčové hráče a jejich strategie. Dotazníkový výzkum a analýza …víceAbstract:
This master's thesis examines tourism in Iceland with the aim of formulating a strategy for a new travel agency. The theoretical framework explores entrepreneurship, entrepreneurs, and tourism. Chapters delve into the history and geographical specifics of Iceland, market segmentation, and the current state of tourism. Competitive analysis identifies key players and their strategies. A questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Fraud Prevention in online Travel Agency
Yulisma Anugrah -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Key factors for establishing a specific tour operator business in the Czech Republic
Jan Dokulil -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
Kristýna Černá -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová