Sandra Stauberová

Bachelor's thesis

Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh

Marketing plan and media strategy
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému plánu a mediální strategii pro uvedení nového časopisu na český trh. První kapitola se věnuje marketingovému plánu, ve kterém je jako první vytvořena situační analýza, dále jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie a v neposlední řadě je vytvořen akční program. Druhá část práce se věnuje mediální strategii. V mediální strategii se analyzuje …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to create a marketing plan and media strategy in order to introduce a new magazine to the Czech market. First part will deal with the marketing plan which will include a situation analysis, setting aims of marketing and marketing strategy and building a sales program. Second part will deal with the media strategy. This will include an analysis of a target market and a suggestion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Tomáš Rygl, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.