Marketingová komunikace včetně projektové studie – Denisa Vernerová
Denisa Vernerová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Marketing communication including project study
Anotace:
Autorka nejdříve mapuje teoretický rámec marketingové komunikace firem. V projektové části analyzuje proces marketingové komunikace společnosti HEMP PRODUCTION CZ, s.r.o. a následně navrhuje změny pro zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
The author first focuses on the theories of marketing communication. In the project part, he analyzes the marketing communication process of HEMP PRODUCTION CZ, s.r.o.. and subsequently proposes changes to improve marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kqnur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova