Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka – Bc. Lucie BROUMOVÁ
Bc. Lucie BROUMOVÁ
Master's thesis
Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka
Regional products and their relation to traditonal manufacturing branches in Czech regions
Anotácia:
Diplomová práce řeší téma regionálních produktů ve spojení s jejich vazbou na tradiční oblasti jejich výroby na celém území Česka. Cílem práce je zmapování současné skladby certifikovaných regionálních produktů, jejich porovnání s odvětvovou strukturou ze 30. let 20. století a nalezení prostorových zákonitostí, které formují současné územní rozložení regionálních produktů.Abstract:
This thesis deals with the topic of regional products in connection with their relation to traditional regions of manufacturing in Czechia. The aim is to map the current composition of certificated regional products and their relation to sectoral structure in 1930s and to find spatial patterns, which form the current distribution of regional products.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladan Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROUMOVÁ, Lucie. \textit{Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Science. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfgnw5/.
Jak správně citovat práci
BROUMOVÁ, Lucie. Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / Geography
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lokálních identit: Případová studie komodifikace kultury a přírody místní akční skupinou
Miloslav Delín -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Lázeňství jako turistický produkt (určeno pro studenty stud. směru Regionální rozvoj a cestovní ruch)
Eva Ševčíková