Ing. Janka LADOVÁ, Ph.D.

Bakalářská práce

Využití didaktických prostředků materiální a nemateriální povahy ve výuce předmětu Management I na Fakultě managementu a ekonomiky a Fakultě humanitních studií

The Utilisation of Didactic Tools of a Material and Nonmaterial Character in the Tuition of Management I at the Faculty of Management and Economics and Faculty of Humanities.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím didaktických prostředků materiální a nemateriální povahy ve výuce předmětu Management I na Fakultě managementu a ekonomiky a Fakultě humanitních studií. Cílem bakalářské práce je na základě teoretického i praktického vý-zkumu popsat problematiku z oblasti využívání didaktických prostředků ve výuce i sebere-flexi. Cílem teoretické části je zmapovat dostupnou literaturu …více
Abstract:
The topic of this Bachelor Thesis is the utilisation of didactic tools of a material and non-material character in teaching the course of Management I at the Faculty of Management and Economics and Faculty of Humanities. The aim of this Bachelor Thesis is to describe the topic from the area of utilisation of didactic tools in the educational process and self-reflection on the base of theoretical and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor: 14079

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Svatava Kašpárková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LADOVÁ, Janka. Využití didaktických prostředků materiální a nemateriální povahy ve výuce předmětu Management I na Fakultě managementu a ekonomiky a Fakultě humanitních studií. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe