Ing. Janka LADOVÁ, Ph.D.

Bachelor's thesis

Využití didaktických prostředků materiální a nemateriální povahy ve výuce předmětu Management I na Fakultě managementu a ekonomiky a Fakultě humanitních studií

The Utilisation of Didactic Tools of a Material and Nonmaterial Character in the Tuition of Management I at the Faculty of Management and Economics and Faculty of Humanities.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím didaktických prostředků materiální a nemateriální povahy ve výuce předmětu Management I na Fakultě managementu a ekonomiky a Fakultě humanitních studií. Cílem bakalářské práce je na základě teoretického i praktického vý-zkumu popsat problematiku z oblasti využívání didaktických prostředků ve výuce i sebere-flexi. Cílem teoretické části je zmapovat dostupnou literaturu …more
Abstract:
The topic of this Bachelor Thesis is the utilisation of didactic tools of a material and non-material character in teaching the course of Management I at the Faculty of Management and Economics and Faculty of Humanities. The aim of this Bachelor Thesis is to describe the topic from the area of utilisation of didactic tools in the educational process and self-reflection on the base of theoretical and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2010
Identifier: 14079

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LADOVÁ, Janka. Využití didaktických prostředků materiální a nemateriální povahy ve výuce předmětu Management I na Fakultě managementu a ekonomiky a Fakultě humanitních studií. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe