Emocionalita jako klíč k rozhodování zákazníků – Bc. Andrea Chrudimská
Bc. Andrea Chrudimská
Diplomová práce
Emocionalita jako klíč k rozhodování zákazníků
Emotionality as a key for customer's decisions
Anotace:
Jak zaujmout zákazníka? Jak se dostat do jeho srdce? Odpověď na tuto otázku je snadná. Zaměřit se na jeho emoce. Ale jak? Tato záhada nám je stále skrytá a je ve stavu zkoumání. Nicméně je jasné, že více jak sedmdesát procent zákazníků při nákupním rozhodování reaguje nevědomě, tedy na základě emocí. Současný marketing se bez emocí neobejde. Emoce jsou jeho součástí a hrají klíčovou roli. Pomocí emocí …víceAbstract:
How to attract the customer? How to get into his heart? The answer of this question is easy. Focus on customer’s emotions. But how? This mystery is still hidden and it is still in the stage of exploration. Nevertheless it is clear, that more than seventy percent of the customers behave irrationally by shopping making decisions. Current marketing can not work out without the emotions. The emotions are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mqxxu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová