Bc. Andrea Chrudimská

Diplomová práce

Emocionalita jako klíč k rozhodování zákazníků

Emotionality as a key for customer's decisions
Anotace:
Jak zaujmout zákazníka? Jak se dostat do jeho srdce? Odpověď na tuto otázku je snadná. Zaměřit se na jeho emoce. Ale jak? Tato záhada nám je stále skrytá a je ve stavu zkoumání. Nicméně je jasné, že více jak sedmdesát procent zákazníků při nákupním rozhodování reaguje nevědomě, tedy na základě emocí. Současný marketing se bez emocí neobejde. Emoce jsou jeho součástí a hrají klíčovou roli. Pomocí emocí …více
Abstract:
How to attract the customer? How to get into his heart? The answer of this question is easy. Focus on customer’s emotions. But how? This mystery is still hidden and it is still in the stage of exploration. Nevertheless it is clear, that more than seventy percent of the customers behave irrationally by shopping making decisions. Current marketing can not work out without the emotions. The emotions are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace