Emocionalita jako klíč k rozhodování zákazníků – Bc. Andrea Chrudimská
Bc. Andrea Chrudimská
Master's thesis
Emocionalita jako klíč k rozhodování zákazníků
Emotionality as a key for customer's decisions
Abstract:
Jak zaujmout zákazníka? Jak se dostat do jeho srdce? Odpověď na tuto otázku je snadná. Zaměřit se na jeho emoce. Ale jak? Tato záhada nám je stále skrytá a je ve stavu zkoumání. Nicméně je jasné, že více jak sedmdesát procent zákazníků při nákupním rozhodování reaguje nevědomě, tedy na základě emocí. Současný marketing se bez emocí neobejde. Emoce jsou jeho součástí a hrají klíčovou roli. Pomocí emocí …moreAbstract:
How to attract the customer? How to get into his heart? The answer of this question is easy. Focus on customer’s emotions. But how? This mystery is still hidden and it is still in the stage of exploration. Nevertheless it is clear, that more than seventy percent of the customers behave irrationally by shopping making decisions. Current marketing can not work out without the emotions. The emotions are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mqxxu/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Emoce v marketingu
Khrystyna Beregova -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová