Bc. Andrea Chrudimská

Master's thesis

Emocionalita jako klíč k rozhodování zákazníků

Emotionality as a key for customer's decisions
Abstract:
Jak zaujmout zákazníka? Jak se dostat do jeho srdce? Odpověď na tuto otázku je snadná. Zaměřit se na jeho emoce. Ale jak? Tato záhada nám je stále skrytá a je ve stavu zkoumání. Nicméně je jasné, že více jak sedmdesát procent zákazníků při nákupním rozhodování reaguje nevědomě, tedy na základě emocí. Současný marketing se bez emocí neobejde. Emoce jsou jeho součástí a hrají klíčovou roli. Pomocí emocí …more
Abstract:
How to attract the customer? How to get into his heart? The answer of this question is easy. Focus on customer’s emotions. But how? This mystery is still hidden and it is still in the stage of exploration. Nevertheless it is clear, that more than seventy percent of the customers behave irrationally by shopping making decisions. Current marketing can not work out without the emotions. The emotions are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication