Marketingový výzkum podmínek pro zvýšení přidané hodnoty u vybraných dílů a komponent potravinářských technologií – Nikola Němcová
Nikola Němcová
Diplomová práce
Marketingový výzkum podmínek pro zvýšení přidané hodnoty u vybraných dílů a komponent potravinářských technologií
Marketing Research on Conditions for Increasing Added Value of Selected Parts and Components of Food Technologies
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zobrazení základních segmentů výrobků potravinářských technologií s využitím nástrojů marketingové analýzy a marketingové segmentace. V rámci této práce byl proveden marketingový výzkum firem vybraných potravinářských technologií, které by mohly navázat spolupráci s Regionálním materiálově technologickým výzkumným centrem na Vysoké škole báňské – TU Ostrava. V teoretické …víceAbstract:
The subject of the thesis is a picture of the basic segments of products of food technologies with the aid of tools of marketing analysis and marketing segmentation. Within the purview of this work there was made a marketing research of certain food technologies that might follow up to the cooperation with the Regional material technological science center at the Technical University of Ostrava. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136501
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Václav Nétek
- Oponent: Petr Besta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Nikola. \textit{Marketingový výzkum podmínek pro zvýšení přidané hodnoty u vybraných dílů a komponent potravinářských technologií}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfp5ik/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.
Radim Kaloč -
Marketingová segmentace zvoleného trhu
Aneta Kutalová