Radek Wünsch
Master's thesis
Typologie spotřebitelů na hudebním trhu
Consumer Typology on the Music Market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání spotřebitelského chování na hudebním trhu. Cílem práce je tvorba typologie hudebních spotřebitelů na základě jejich postojů k hudebnímu trhu. Teoretická část práce se zabývá teoretickými východisky spotřebitelského chování a hudebním trhem. Analytickou část tvoří analýza spotřebitelského chování a tvorba typologie. Marketingový výzkum byl proveden s využitím …moreAbstract:
This thesis is focused on the study of consumer behavior on the music market. The aim of the thesis is to create a typology of music consumers based on their attitudes towards the music market. The theoretical part deals with the theoretical background of consumer behavior and the music market. Analytical part consists of analysis of consumer behavior and creation of the typology. Marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117816
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Jana Valečková
- Reader: Veronika Miková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Typologie zákazníků na trhu vína
Eva Vavříková