Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací – Martin Šíp
Martin Šíp
Master's thesis
Statistika a její využití (zneužití) při tvorbě informací
Statistics and its Utilization (Abuse) in Gaining Information
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá pojmem statistika a jejím využitím, případně jejímzneužitím. Teoretická část se věnuje dvěma velkým tématům, a to statistice, její historii, jejímu využití, jejímu dělení a jejím metodám, přičemž se tato diplomová prácezabývá i tím, jak je možné tyto metody ovlivnit a také veřejnému mínění, které jemožné statistikou ovlivnit. Toto téma zahrnuje, vývoj veřejného mínění …viacAbstract:
This thesis deals with the concept of statistics and its use, or its misuse. The theoretical part deals with two major topics, namely statistics, its history, its use, its division and its methods, while this thesis also deals with how these methods can be influenced as well as public opinion,which can be affected by statistics. This topic includes, the development of public opinion, opinion polls …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedúci: Jitka Bartošová
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76984
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Public relations a politické strany
David Janda -
Masmédia a žáci 1. stupně základní školy
Lenka NĚMCOVÁ -
Masmédia a jejich uplatnění ve výuce chemie
Lenka ŠABACKÁ