Školní prodejna v odborném výcviku – Bc. Jitka Houšťová
Bc. Jitka Houšťová
Diplomová práce
Školní prodejna v odborném výcviku
School shop in vocational training
Anotace:
Obsahem diplomové práce je externí a interní analýza školní prodejny na Zahradnické škole Rajhrad. V teoretické části vymezuje jednotlivé pojmy marketingového plánu, druhy analýz a psychologii zákazníka. V praktické části je zpracován a vyhodnocen empirický výzkum dotazovaných zákazníků a žáků.Abstract:
The aim of this thesis is to provide an external and internal analysis of the school garden shop of the Secondary School of Horticulture in Rajhrad. In the theoretical part, it defines the key expressions of the marketing plan, kinds of analyses and psychology of a customer. In the practical part, empirical research of the respondents (both customers and students) is carried out and evaluated.Klíčová slova
Školní prodejna průzkum trhu zákazník konkurence finanční zdroje komunikační mix marketingová komunikace komunikační strategie SWOT analýza marketingový výzkum Key words School shop market research customer competition financial resources communication mix marketing communication communication strategies SWOT analysis marketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p48is/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Děcký
- Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma