Bc. Jitka Houšťová

Diplomová práce

Školní prodejna v odborném výcviku

School shop in vocational training
Anotace:
Obsahem diplomové práce je externí a interní analýza školní prodejny na Zahradnické škole Rajhrad. V teoretické části vymezuje jednotlivé pojmy marketingového plánu, druhy analýz a psychologii zákazníka. V praktické části je zpracován a vyhodnocen empirický výzkum dotazovaných zákazníků a žáků.
Abstract:
The aim of this thesis is to provide an external and internal analysis of the school garden shop of the Secondary School of Horticulture in Rajhrad. In the theoretical part, it defines the key expressions of the marketing plan, kinds of analyses and psychology of a customer. In the practical part, empirical research of the respondents (both customers and students) is carried out and evaluated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jan Děcký
  • Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta