Mgr. Václav Šlehubr

Diplomová práce

Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě

Marketing Research of Vysočina Regional Gallery in Jihlava
Anotace:
Předkládaná magisterská práce se zabývá marketingovým výzkumem v Oblastní galerii Vysočina v Jihlavě. Práci lze rozdělit do dvou částí. Teoretická práce se zabývá historií galerií a současnými trendy v galerijnictví. Druhá část se věnuje vlastní analýze a následným doporučením.
Abstract:
The master’s thesis focuses on marketing analysis of Vysočina Regional Gallery in Jihlava. The thesis can be divided into several sections. The theoretical part deals with the history of galleries and current trends in this area. The second part deals with its own analysis (analysis of the inner and outer milieu of the organization) and subsequent recommendations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta