Mgr. Václav Šlehubr

Master's thesis

Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě

Marketing Research of Vysočina Regional Gallery in Jihlava
Abstract:
Předkládaná magisterská práce se zabývá marketingovým výzkumem v Oblastní galerii Vysočina v Jihlavě. Práci lze rozdělit do dvou částí. Teoretická práce se zabývá historií galerií a současnými trendy v galerijnictví. Druhá část se věnuje vlastní analýze a následným doporučením.
Abstract:
The master’s thesis focuses on marketing analysis of Vysočina Regional Gallery in Jihlava. The thesis can be divided into several sections. The theoretical part deals with the history of galleries and current trends in this area. The second part deals with its own analysis (analysis of the inner and outer milieu of the organization) and subsequent recommendations.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta