Adéla Vilímková

Bakalářská práce

Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí

Anotace:
Cílem práce je zhodnotit komunikační mix vybraných lokálních a zahraničních maloobchodních podniků z odvětví prodeje kancelářských a školních potřeb a následně pomocí identifikace slabých a silných stránek podniků navrhnout inovace v komunikačním mixu řetězce McPen. Pro splnění cíle byla zvoleny metody sběru dat pomocí analýzy dokumentů a pozorováním. Následné zpracování dat proběhlo metodou komparace …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the communication mix of selected local and foreign retail companies in the sector of office and school supplies sales. Then, by identifying the weaknesses and strengths of the companies, to propose innovations in the communication mix of the McPen chain. To achieve the objective, data collection methods were chosen through document analysis and observation. Subsequent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika