Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí – Adéla Vilímková
Adéla Vilímková
Bakalářská práce
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit komunikační mix vybraných lokálních a zahraničních maloobchodních podniků z odvětví prodeje kancelářských a školních potřeb a následně pomocí identifikace slabých a silných stránek podniků navrhnout inovace v komunikačním mixu řetězce McPen. Pro splnění cíle byla zvoleny metody sběru dat pomocí analýzy dokumentů a pozorováním. Následné zpracování dat proběhlo metodou komparace …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the communication mix of selected local and foreign retail companies in the sector of office and school supplies sales. Then, by identifying the weaknesses and strengths of the companies, to propose innovations in the communication mix of the McPen chain. To achieve the objective, data collection methods were chosen through document analysis and observation. Subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mk5mv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VILÍMKOVÁ, Adéla. \textit{Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfxeg8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček