Mgr. Lukáš Čamaj

Bakalářská práce

Helpdesk pro Agenturu EMAS

Help desk for EMAS Agency
Abstract:
The aim of this document is analysis of existing help desk technologies and implementation practices. This work consists of two parts. The first is textual document, about help desk technologies, their analysis and implementation draft. The second part is practical implementation of help desk for EMAS Agency. In this case is help desk implementet with web application technologies PHP, JavaScript and …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať súčasné technológie a spôsoby implementácie systémov pre helpdesk. Práca je členená na dve časti. Jednou časťou je textová práca, ktorá sa venuje podrobnému popisu problematiky helpdeskových systémov, analýze týchto systémov a prostriedkom vhodným pre implementáciu. Druhú časť práce tvorí praktická implementácia helpdeskového systému pre agentúru EMAS, prevádzkovanú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
  • Oponent: RNDr. Miroslav Kubásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma