Mgr. Lukáš Čamaj

Bachelor's thesis

Helpdesk pro Agenturu EMAS

Help desk for EMAS Agency
Abstract:
The aim of this document is analysis of existing help desk technologies and implementation practices. This work consists of two parts. The first is textual document, about help desk technologies, their analysis and implementation draft. The second part is practical implementation of help desk for EMAS Agency. In this case is help desk implementet with web application technologies PHP, JavaScript and …viac
Abstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať súčasné technológie a spôsoby implementácie systémov pre helpdesk. Práca je členená na dve časti. Jednou časťou je textová práca, ktorá sa venuje podrobnému popisu problematiky helpdeskových systémov, analýze týchto systémov a prostriedkom vhodným pre implementáciu. Druhú časť práce tvorí praktická implementácia helpdeskového systému pre agentúru EMAS, prevádzkovanú …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedúci: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
  • Oponent: RNDr. Miroslav Kubásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics

Práce na příbuzné téma