Mgr. Lukáš Čamaj
Bakalářská práce
Helpdesk pro Agenturu EMAS
Help desk for EMAS Agency
Abstract:
The aim of this document is analysis of existing help desk technologies and implementation practices. This work consists of two parts. The first is textual document, about help desk technologies, their analysis and implementation draft. The second part is practical implementation of help desk for EMAS Agency. In this case is help desk implementet with web application technologies PHP, JavaScript and …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať súčasné technológie a spôsoby implementácie systémov pre helpdesk. Práca je členená na dve časti. Jednou časťou je textová práca, ktorá sa venuje podrobnému popisu problematiky helpdeskových systémov, analýze týchto systémov a prostriedkom vhodným pre implementáciu. Druhú časť práce tvorí praktická implementácia helpdeskového systému pre agentúru EMAS, prevádzkovanú …víceKlíčová slova
Helpdesk webová aplikácia UML Use Case Class diagram životné prostredie CENIA EMAS MySQL PHP JavaScript XHTML CSS
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k0hjr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
- Oponent: RNDr. Miroslav Kubásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika