Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior – Eng. Harsh Jadawala, BE (mechanical)
Eng. Harsh Jadawala, BE (mechanical)
Diplomová práce
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Abstract:
Abstract The diploma thesis aims to assess the impact of social media promotions on consumer buying behavior for chosen clothing brands and provide significant suggestions for better marketing its products. The thesis deals with essential denim and one of the most excellent young apparel manufacturer companies, namely Flying machine. The primary data is collected by interviewing 100 respondents through …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva