Daniel Lupinski

Bakalářská práce

Měření výkonových parametrů motoru osazeného univerzální řídící jednotkou, optimalizace parametrů

Measurement of performance parameters of the engine with universal control unit, optimizing of parameters
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a výrobou přípravku pro upnutí motoru na motorovou brzdu, následné oživení motoru s řídící jednotkou a její optimalizace. Konkrétně se jedná o oživení motoru osobního vozidla Škoda Fabia 1.4 Mpi (AQW) s univerzální řídící jednotkou DTA S60PRO. Součásti bakalářské práce je výkresová dokumentace přípravku pro upnutí motoru (k motorové brzdě) a grafy, které byly pořízené …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis describes the design and manufacture of the engine for mounting on an engine brake, with subsequent recovery of the engine control unit and its optimization. Specifically, the recovery engine passenger car Skoda Fabia 1.4 MPI (AQW) with a universal electronical control unit S60PRO DTA. In thesis are also included the product drawings for mounting of the engine (the engine brake …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Radim Čech
  • Oponent: Petr Tomčík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava