Podnikání v gastronomii: představy versus realita – Bc. Petr KLIMEŠ, DiS.
Bc. Petr KLIMEŠ, DiS.
Master's thesis
Podnikání v gastronomii: představy versus realita
: Gastronomy business: visions versus reality
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice připravenosti a přípravy žáků gastronomických oborů střední odborné školy na jejich pozdější uplatnění v pracovní činnosti, konkrétně v podnikání v gastronomických službách, a z toho vyplývající potřebě zařazení progresivních inovací do výuky odborných předmětů na SOŠ a SOU obchodu a služeb v Chrudimi.Abstract:
This thesis deals with the problematice of readiness and preparation of the students of gastronomy fields of secondary specialized school and their employment in the working process later. It specifically concentrates on gastronomical services business and the need of involvment of progressive innovations to the teaching of professional subjects in SOŠ a SOU obchodu a služeb in Chrudim.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Václav Tvarůžka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMEŠ, Petr. Podnikání v gastronomii: představy versus realita. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects - Trade and Services
Theses on a related topic
-
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie
Lucie Nahodilová -
Franchising jako možnost pro podnikání kavárenských podniků.
Lukáš ZRZAVÝ -
Podnikání vybrané obchodní firmy
Karolína Myslivcová -
Právní aspekty podnikání v elektronických komunikacích
Leona RUMANOVÁ