Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest – Elizaveta Zigulia
Elizaveta Zigulia
Bakalářská práce
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anotace:
Moje práce obsahuje teoretickou a praktickou část. První část mé práce popisuje základní pojmy Sales Promotion. Ukazuje typy metod a technik podpory prodeje a jejich vliv na hodnocení úspěšnosti firmy. Ve své práci bych také chtěla analyzovat strategie a faktory, které ovlivňují volbu metod propagace pomocí moderních metod a technik. V praktické části své diplomové práce se zaměřím především na analýzu …víceAbstract:
My thesis contains theoretical and practical parts. The first part of my work describes the basic concepts of Sales Promotion. It shows the types of sales promotion methods and techniques and their impact on the assessment of a company's success. Also, in my work, I would like to analyze the strategies and factors that influence the choice of promotion methods using modern methods and techniques. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/chqs4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik -
Marketing Strategy
MAYURKUMAR JAYSWAL -
Profit Model of Selected Chinese Company
Jingqi Fan