Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s. – Bc. Šárka BÁŤKOVÁ
Bc. Šárka BÁŤKOVÁ
Master's thesis
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.
Project of utilization marketing communication to increase competitiveness company Panav, a.s.
Abstract:
První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila …moreAbstract:
The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication. In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier:
1070
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁŤKOVÁ, Šárka. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/vggmn0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁŤKOVÁ, Šárka. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Návrh projektu marketing public relations Mezinárodního festivalu moderní magie 2010
Veronika Hejlová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová