Júlia ČAMAJOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

Analysis of Marketing Mix of the Company Gazdík with Focus on Customers Satisfaction
Anotace:
Bakalárska práca sa zameriava na spracovanie spokojnosti zákazníkov firmy Gazdík s poskytovanými službami. Štruktúra práce je rozdelená na dve časti, na teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú spracované poznatky o marketingu, marketingovom mixe a postupoch ako uspokojiť zákazníka. V druhej, praktickej časti sú uvedené základne informácie o firme, spracovaný marketingový mix daného podniku a …více
Abstract:
My Bachelor thesis is focused on processing of customers satisfaction of company Gazdík with provided services. The structure of the work is divided into two parts, the theoretical and practical. In theoretical part are processed knowledge about marketing, marketing mix and procedures how to satisfy customers. In the second, practical part are described basic information about company, then there is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČAMAJOVÁ, Júlia. Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe