Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků – Júlia ČAMAJOVÁ
Júlia ČAMAJOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků
Analysis of Marketing Mix of the Company Gazdík with Focus on Customers Satisfaction
Anotace:
Bakalárska práca sa zameriava na spracovanie spokojnosti zákazníkov firmy Gazdík s poskytovanými službami. Štruktúra práce je rozdelená na dve časti, na teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú spracované poznatky o marketingu, marketingovom mixe a postupoch ako uspokojiť zákazníka. V druhej, praktickej časti sú uvedené základne informácie o firme, spracovaný marketingový mix daného podniku a …víceAbstract:
My Bachelor thesis is focused on processing of customers satisfaction of company Gazdík with provided services. The structure of the work is divided into two parts, the theoretical and practical. In theoretical part are processed knowledge about marketing, marketing mix and procedures how to satisfy customers. In the second, practical part are described basic information about company, then there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAMAJOVÁ, Júlia. \textit{Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vggpwr/.
Jak správně citovat práci
ČAMAJOVÁ, Júlia. Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Modelové riešenie komunikace so zákazníkmi
Ondrej Habánik -
Nástroje efektívnej komunikácie so zákazníkmi maloobchodnej spoločnosti
Paulina Roglová -
Analýza komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Powel s.r.o. prostredníctvom webových stránok
Adam Ürge -
Marketingový mix módního ateliéru
Kristína Cesneková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai