Petra Voglová

Bakalářská práce

Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří

Effectiveness of Eyetracking in Virtual Marketing Communication of the Destination Agency Dolní Poohří
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza Destinační agentury Dolní Poohří a zhodnocení její virtuální marketingové komunikace. V teoretické části najdeme objasnění pojmů jako je marketing, marketingová komunikace, prezentace ve virtuálním prostředí, reklama, eyetracking apod. V praktické části je pozornost věnována analýze vybrané agentury z pohledu virtuální marketingové komunikace, kdy pomocí metody eyetrackingu …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.