Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří – Petra Voglová
Petra Voglová
Bachelor's thesis
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Effectiveness of Eyetracking in Virtual Marketing Communication of the Destination Agency Dolní Poohří
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza Destinační agentury Dolní Poohří a zhodnocení její virtuální marketingové komunikace. V teoretické části najdeme objasnění pojmů jako je marketing, marketingová komunikace, prezentace ve virtuálním prostředí, reklama, eyetracking apod. V praktické části je pozornost věnována analýze vybrané agentury z pohledu virtuální marketingové komunikace, kdy pomocí metody eyetrackingu …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOGLOVÁ, Petra. \textit{Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2023. Available from: https://theses.cz/id/vgtvjf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.