Petra Voglová

Bachelor's thesis

Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří

Effectiveness of Eyetracking in Virtual Marketing Communication of the Destination Agency Dolní Poohří
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza Destinační agentury Dolní Poohří a zhodnocení její virtuální marketingové komunikace. V teoretické části najdeme objasnění pojmů jako je marketing, marketingová komunikace, prezentace ve virtuálním prostředí, reklama, eyetracking apod. V praktické části je pozornost věnována analýze vybrané agentury z pohledu virtuální marketingové komunikace, kdy pomocí metody eyetrackingu …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.