Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří – Petra Voglová
Petra Voglová
Bakalářská práce
Efektivita eyetrackingu při virtuální marketingové komunikaci Destinační agentury Dolní Poohří
Effectiveness of Eyetracking in Virtual Marketing Communication of the Destination Agency Dolní Poohří
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza Destinační agentury Dolní Poohří a zhodnocení její virtuální marketingové komunikace. V teoretické části najdeme objasnění pojmů jako je marketing, marketingová komunikace, prezentace ve virtuálním prostředí, reklama, eyetracking apod. V praktické části je pozornost věnována analýze vybrané agentury z pohledu virtuální marketingové komunikace, kdy pomocí metody eyetrackingu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.