Bc. Jan Novák

Bakalářská práce

Mystery shopping

Mystery shopping
Anotace:
Tato práce se snaží poukázat na základní metody a formy marketingového výzkumu v kontextu s metodou mystery shoppingu. Nejblíže k mystery shoppingu je pozorování, které je systematickou metodou vycházející z předem daného plánu (seznamu) zkoumajících kritérií. Cílem mystery shoppingu je zejména zjišťovat spokojenost zákazníků, resp. hodnotit pracovní výkonnost jednotlivých …více
Abstract:
This theses tries to show the basic methods and forms of marketing research in the context of the method of Mystery Shopping. Closest to the mystery shopping is the observation that a systematic method based on a predetermined schedule (list) investigating criteria. The aim of mystery shopping is particular to detect customer satisfaction, respectively evaluate the job performance of individual stores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní