Bc. Michaela Holíková
Master's thesis
Marketingová komunikace Divadla Scéna
Marketing Communication of the Theatre Divadlo Scéna
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace neziskových organizací s důrazem na marketingovou komunikaci divadel. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury a elektronických zdrojů, marketingového výzkumu a analýz pro-vedených v praktické části práce, je výstupem práce projekt efektivního komunikačního plánu Divadla Scéna na sezónu 2018/2019.Abstract:
This masters thesis main focus is nonprofit organizations marketing communications and its difficulties, with special focus on theatres communication. On a base, consists from theoretical knowledge, gathered from specialiazed publication and electronic sources, marketing research and analysis (made in practical part of the thesis) the main outcome is project for effective communication plan for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holíková, Michaela. Marketingová komunikace Divadla Scéna. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková