Bc. Petr Adam
Master's thesis
Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti
Social Advertising, its Perception and Influence on Children
Abstract:
Ve své diplomové práci na téma Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti se vě-nuji, jak vyplývá z názvu práce, sociální reklamě a jejímu vnímání dětmi. Dále analyzuji vnímání médií jako takových dětmi. Věková kategorie dětí pro účely této práce je 11 až 15 let, tento věk kopíruje období návštěvy druhého stupně základních škol. V teoretické části je definována reklama, sociální reklama, sociální …moreAbstract:
My diploma thesis on Social Advertising, its Perception and Influence on Children is dedicated, as the name implies, social advertising and its perception of children. It also analyzes the perception of media on children. The age categories of children for the purpo-se of subject is 11 to 15 years, age-appropriate the visit of primary school. In the theoretical part I define the advertising, social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adam, Petr. Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Aneta Capková -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Využití výzkumu percepce krajiny v destinačním marketingu
Hana Mičová -
Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce
Markéta ŽERAVÍKOVÁ -
Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y
Jolana Zemánková -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Michaela Prváková