Jana Striežencová

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia spoločnosti Zara

Marketingová strategie vybrané společnosti
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné netradiční marketingové strategie oděvní společnosti Zara, která je jedním z nejsignifikantnějších globálních představitelů "Fast fashion" modelu. Dalším cílem je následný návrh doporučení na zlepšení její strategie, na základě vlastního dotazníkového průzkumu a vypracování SWOT analýzy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části …more
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is an analysis of the current non-traditional marketing strategy of the clothing company, Zara, one of the most significant global representatives of the "Fast fashion" model. Another goal is to present a set of recommendations for the strategy's improvement based on my own survey results and SWOT analysis. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical …more
Abstract:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej netradičnej marketingovej stratégie odevnej spoločnosti Zara, jedného z najsignifikantnejších globálnych predstaviteľov "Fast fashion" modelu. Ďalším cieľom je následný návrh doporučení na jej zlepšenie, najmä na základe vlastného dotazníkového prieskumu a vypracovanej SWOT analýzy. Práca je rozdelená na dve hlavné časti. V teoretickej časti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lukáš Malý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49940

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod