Vizuální identita pražírny Coffee Culture – BcA. Nelly Orságová
BcA. Nelly Orságová
Diplomová práce
Vizuální identita pražírny Coffee Culture
Visual Identity of the Roaster Coffee Culture
Anotace:
Diplomová práce se zabyvá příběhem kávy, počínaje surovinou, přes její zpracování, až po samotné vnímání spotřebitelem, z hlediska designu a vizuální identity. Znalost historie kávy a její prezentace, kterou se zabyvá teoretická část, funguje jako důležity prvek stavby celé praktické části. První část vytváří vztahy mezi kávou a designem, její prezentací a prodejem. Doprovázena obrazovym materiálem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a story of coffee. Story which begins with a green bean and continues with perception of the consumer in terms of design and visual identity. Knowledge of the history of coffee and its presentation, which deals with the theoretical part, works in this case as an important element of the construction of the whole practical part. The first part describes relations between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Orságová, Nelly. Vizuální identita pražírny Coffee Culture. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Obalový design a jeho vliv na koupi produktu
Zuzana Klierová -
Design brýlí
Markéta MASNICOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Sektorové bilance a trh nemovitostí
Jana Dobrovolná