Vizuální identita pražírny Coffee Culture – BcA. Nelly Orságová
BcA. Nelly Orságová
Master's thesis
Vizuální identita pražírny Coffee Culture
Visual Identity of the Roaster Coffee Culture
Abstract:
Diplomová práce se zabyvá příběhem kávy, počínaje surovinou, přes její zpracování, až po samotné vnímání spotřebitelem, z hlediska designu a vizuální identity. Znalost historie kávy a její prezentace, kterou se zabyvá teoretická část, funguje jako důležity prvek stavby celé praktické části. První část vytváří vztahy mezi kávou a designem, její prezentací a prodejem. Doprovázena obrazovym materiálem …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a story of coffee. Story which begins with a green bean and continues with perception of the consumer in terms of design and visual identity. Knowledge of the history of coffee and its presentation, which deals with the theoretical part, works in this case as an important element of the construction of the whole practical part. The first part describes relations between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Orságová, Nelly. Vizuální identita pražírny Coffee Culture. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Graphic Design
Theses on a related topic
-
Obalový design a jeho vliv na koupi produktu
Zuzana Klierová -
Design brýlí
Markéta MASNICOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis