Použití rýmovaných příběhu v hodinách anglického jazyka u dětí mladšího školního věku za účelem zlepšení poslechových dovedností a mluveného slova – Jana MELÍŠKOVÁ
Jana MELÍŠKOVÁ
Master's thesis
Použití rýmovaných příběhu v hodinách anglického jazyka u dětí mladšího školního věku za účelem zlepšení poslechových dovedností a mluveného slova
Story rhyming with young learners as a way of improving their listening and speaking skills
Abstract:
The work examines the use of stories with rhyming pattern in a young learner classroom. The aim of the work is to provide evidence that rhyme enhances language development and helps to memorise the story with greater ease. The subjects are assessed whether they are able to recall the matching rhyming word in the story after a month from the last encounter with the stories.Abstract:
Práce se zabývá pojmem vyprávění příběhů s obsahem rýmů u dětí předškolního věku. Autorka práce se snaží dokázat, že rýmy mají na děti pozitivní vliv a vedou k procvičení mluveného slova. Dalším cílem práce je dokázat, že element rýmu umožňuje dětem snažší zapamatování pohádky. Děti jsou testovány po měsíci od posledního setkání s příběhem a jejich úkolem je doplnit chybějící rýmované slovo.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 28. 4. 2011
- Supervisor: doc. Natalia Orlová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELÍŠKOVÁ, Jana. \textit{Použití rýmovaných příběhu v hodinách anglického jazyka u dětí mladšího školního věku za účelem zlepšení poslechových dovedností a mluveného slova}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vhb3p4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MELÍŠKOVÁ, Jana. Použití rýmovaných příběhu v hodinách anglického jazyka u dětí mladšího školního věku za účelem zlepšení poslechových dovedností a mluveného slova. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - english language
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Relaxační prvky psychomotoriky pro děti předškolního věku
Adéla Gazdová -
Děti předškolního věku v pěstounské péči ze zkušeností pěstounů a učitelů mateřských škol
Lucie Valentová -
Poslechové činnosti pro děti předškolního věku
Kristýna Špačková -
Jóga pro děti předškolního věku
Kristýna Anderlová -
Psychomotorické činnosti s využitím netradiční pomůcky pro děti předškolního věku
Aneta Kvardová -
Vedení kroužku s muzikoterapeutickými aktivitami pro děti předškolního věku
Eva Kozubová -
Analýza mluvených projevů vybraných televizních pořadů pro děti předškolního věku
Michaela Šemorová