The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer – Jakub KOUŘIL
Jakub KOUŘIL
Bachelor's thesis
The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Abstract:
Subject of my bachelor thesis is a study of the Internet marketing strategy of an on-line retailer and marketing research of one of the biggest on-line retailers in the Czech Republic Alza.cz. I have divided my bachelor thesis into a theoretical and an analytical part. In the theoretical part I will mainly describe tools that are used for making the on-line marketing strategy. In the analytical part …moreAbstract:
Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOUŘIL, Jakub. The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků s on-line nakupováním
Denisa Šindelářová -
On-line prodej potravin
Zuzana Kalinová -
On-line nakupování potravin na českém trhu potravin
Michal Barták -
Marketingový mix prodejce energií
Jana Kuncová -
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Lívia Pristachová -
Integrace nástrojů marketingového mixu a její vliv na úspěšnost prodejce
Regina Slapničková -
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Tereza Brendelová -
Zkvalitnění (inovace) marketingového plánu prodejce nábytku
Dita Němcová