Jakub KOUŘIL

Bachelor's thesis

The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer

The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer
Abstract:
Subject of my bachelor thesis is a study of the Internet marketing strategy of an on-line retailer and marketing research of one of the biggest on-line retailers in the Czech Republic Alza.cz. I have divided my bachelor thesis into a theoretical and an analytical part. In the theoretical part I will mainly describe tools that are used for making the on-line marketing strategy. In the analytical part …more
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je studium internetové marketingové strategie on-line prodejce a následný marketingový výzkum jednoho z největších on-line prodejců v České republice, společnosti Alza.cz. Svou bakalářskou práci jsem rozdělil na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám zejména nástroji, které se využívají při tvorbě on-line marketingové strategie. V praktické části …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOUŘIL, Jakub. The Internet Marketing Strategy of an On-line Retailer. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration